Hivatalosan is az öreg autók országa lettünk
A forgalomban lévő autók csaknem 80 százaléka 10 évnél idősebb. A helyzet az, hogy miközben zajlik az elektromos autók forradalma, az átlag magyar autóhasználó járműve egyre régebbi.
A forgalomban lévő autók csaknem 80 százaléka 10 évnél idősebb. A helyzet az, hogy miközben zajlik az elektromos autók forradalma, az átlag magyar autóhasználó járműve egyre régebbi.
Az egyik elfér a tenyerében, a másiknak viszont csak a slusszkulcsa fér el ugyanott. A kettő azonban mégis egyforma értéket képvisel.
Ugyanakkor az is igaz, hogy a keleti preferenciák felé is húzunk, mert annak ellenére, hogy a ferdehátú autókat keressük elsősorban, de utána második a szedán forma, ami inkább az orosz, török piac kedvence.
Egy német autóklub saját számításai szerint a német autók közel harmadában nem valós a kilométeróra állása. Az eléggé megdöbbentő adatot az Automobilclub von Deutschland (AvD) vetette fel a saját adataira támaszkodva.
Nem kell a tető a magyarnak, akkor sem, ha így drágább a kocsi.
Egyre több a manipulált kilométerórás használtautó a piacon.
Használt autót vásárolni nagy felelősség, azonban egyre több a mankó, amit a vásárláskor használhatunk. Nagyrészt rajtunk múlik az, hogy később problémamentesen autózhassunk, vagy ne várjanak ránk az autónk értékét is meghaladó kiadások. Érdemes tehát megbízható helyen gépkocsit vennünk, ahol pontos képet kaphatunk a kiszemelt jármű állapotáról.
Az 1989-ben gyártott Mercedes 500SL minden bizonnyal a világ legkevesebbet hajtott Mercedese. A kocsi olyan patika állapotban van, mintha most gördült volna ki a szalonból.
Lassan tíz éve tart a trend, amelyben az SUV-k minden kategóriánál jobban fejlődnek. Mára igazán sok van belőlük a használt piacon is. De melyiket érdemes?
BMW1, Ford Focus, Mazda 3 – használtan is elég megbízhatóak.
Bár százszázalékos módszer vélhetően nincs, hogy kockázat nélkül vásároljunk használt autót, vannak alapvető dolgok, amelyeket érdemes betartani.
Tavaly 140 ezer használt autót hoztak be a magyarok.
Ha a divatossági faktort leszámítjuk, és hosszabb távra tervezünk, akkor az egyterű autók mindenképpen, amelyeknek az utóbbi időben lefele megy az ára, de átlag alatti mértékben drágulnak a kis- és miniautók is.
Közös pont, hogy a hiedelmekkel ellentétben eléggé logikusan vásárolnak használtautókat nálunk és a környező országokban is az emberek.
Ingyenesen elérhető, új szolgáltatást hozna létre a kormány, ahonnan minden forgalomban lévő jármű adatai lekérhetők lennének. Ez sokat segíthetne a használt autók, motorok vásárlóinak.
Ennyi van az órájában. Csaknem 1,3 millió kilométer. Kipróbáltunk egy ilyet.
Mind a két elsődleges forrás, az importautók beáramlása és az itthoni, új autót régi autóra típusú adásvétel is lelassult az idei harmadik negyedévben.
Egy huszonegy éves Opel Astrának már elkél némi segítség, hogy igazán jót menjen a hirdetés.
A második negyedévben több mint 160 ezer használt személygépkocsi cserélt gazdát belföldön, 18 százalékkal több, mint tavaly ugyanebben az időszakban – közölte a hasznaltauto.hu autós portál.
A dízelbotrány nem befolyásolta a Volkswagen modellek árát a használtautó piacon.