Kész, telítődtünk régi nyugati autókkal?
Megtört a használtautó-piac lendülete az első három hónapban. Az elsődleges forrás, a használtimport jelentősen visszaesett a tavaly 24 százalékos növekedéshez képest.
Megtört a használtautó-piac lendülete az első három hónapban. Az elsődleges forrás, a használtimport jelentősen visszaesett a tavaly 24 százalékos növekedéshez képest.
Ezért a patika állapotú régi Ladáért pontosan kétszer annyit kérnek el, mint amennyibe egy 2017-es gyártmányú Vesta kerül.
Minden relatív, így esetünkben ennek az igen ritka sportkocsinak a több száz millió forintos ára is viszonylag kedvezőnek mondható.
Olyan rendszert hívnának életre, amiben bárki lekérdezheti az autóval kapcsolatos legfontosabb információkat.
Ha egy igazán szép, mit szép, elképesztően gyönyörű W123-as Mercedesre vágyunk, akkor erre a példányra megéri gyorsan lecsapni.
Íme a bizonyíték arra, hogy a kelet-német technika is meghálálja a törődést. Ez a 601-es sok modern nyugati társánál többe kerül.
Melyik középkategóriás modellnek a legjobbak a hibamutatói mostanság?
Az 1989-ben gyártott Mercedes 500SL minden bizonnyal a világ legkevesebbet hajtott Mercedese. A kocsi olyan patika állapotban van, mintha most gördült volna ki a szalonból.
Lassan tíz éve tart a trend, amelyben az SUV-k minden kategóriánál jobban fejlődnek. Mára igazán sok van belőlük a használt piacon is. De melyiket érdemes?
BMW1, Ford Focus, Mazda 3 – használtan is elég megbízhatóak.
A forgalomban lévő autók csaknem 80 százaléka 10 évnél idősebb. A helyzet az, hogy miközben zajlik az elektromos autók forradalma, az átlag magyar autóhasználó járműve egyre régebbi.
Bár százszázalékos módszer vélhetően nincs, hogy kockázat nélkül vásároljunk használt autót, vannak alapvető dolgok, amelyeket érdemes betartani.
Az egyik elfér a tenyerében, a másiknak viszont csak a slusszkulcsa fér el ugyanott. A kettő azonban mégis egyforma értéket képvisel.
Tavaly 140 ezer használt autót hoztak be a magyarok.
Ugyanakkor az is igaz, hogy a keleti preferenciák felé is húzunk, mert annak ellenére, hogy a ferdehátú autókat keressük elsősorban, de utána második a szedán forma, ami inkább az orosz, török piac kedvence.
Ha a divatossági faktort leszámítjuk, és hosszabb távra tervezünk, akkor az egyterű autók mindenképpen, amelyeknek az utóbbi időben lefele megy az ára, de átlag alatti mértékben drágulnak a kis- és miniautók is.
Közös pont, hogy a hiedelmekkel ellentétben eléggé logikusan vásárolnak használtautókat nálunk és a környező országokban is az emberek.
Egy német autóklub saját számításai szerint a német autók közel harmadában nem valós a kilométeróra állása. Az eléggé megdöbbentő adatot az Automobilclub von Deutschland (AvD) vetette fel a saját adataira támaszkodva.
Ingyenesen elérhető, új szolgáltatást hozna létre a kormány, ahonnan minden forgalomban lévő jármű adatai lekérhetők lennének. Ez sokat segíthetne a használt autók, motorok vásárlóinak.
Ennyi van az órájában. Csaknem 1,3 millió kilométer. Kipróbáltunk egy ilyet.